Radio 10 scoort een marktaandeel van 10,4% in de doelgroep 10+ en dat is het hoogste marktaandeel in de geschiedenis van de zender. Ten opzichte van vorig jaar stijgt het aandeel met 27%. In de doelgroep 20-49 jaar behaalt Radio 10 een marktaandeel van 11,2% en daarmee is de zender ook in die doelgroep de snelste stijger in de radiomarkt. Ook in 30-59 jaar laat de zender een flinke groei zien in één jaar tijd, van 9,9% naar 12,6%. Dit blijkt uit de luistercijfers die vandaag door NLO/GfK zijn gepubliceerd.Roland Snoeijer – radio director Radio 10: ‘Nog geen jaar geleden kwam Radio 10 de top drie van Nederland binnen en het marktaandeel staat nu op een all time high. En dat is echt de allergrootste beloning voor het team van Radio 10. Alle radiomakers komen hier elke dag vol passie binnen om luisteraars een goede dag te bezorgen, met humor en de grootste hits aller tijden. Iedereen is ongelooflijk trots dat we die rol ook hebben voor steeds meer luisteraars.'